Vårflod i älven

Jag skrev ett riktigt långt inlägg igår, men det stod endast kvar kväll/natt/förmiddag - sen började jag noja mig alltför mycket över att sötpojken går och läser på min blogg. Det vore ju lite onödigt, kan jag tycka. För det var ju just sötpojken inlägget handlade om =)

För den som hann läsa och funderar över hur jag ska göra (är jag så intressant?) så har jag hur som helst bestämt att, ja, jag åker och hälsar på honom =) Han jobbar dygn på lördag, så han ska vara på stationen i den finska grannstaden hära (såvida det inte är larm och tjofräs). Sötpojken skrev ju "kom gärna förbi på en kaffe".. åsså har han ju mailat en karta så jag ska hitta också (jag upplyste ju honom om att jag gärna kommer, bara jag vet vart jag ska), då vill han ju att jag ska komma förbi, right? =) En kaffe bara, inte mer än så (såklart!) men skojsigt iallafall... hihi.. Nu blir jag sådär barnsligt fnittrig och svamlig av mig igen... tihi =) Om det betyder nåt eller så vet jag ju inte - jag vet ju egentligen nästan ingenting om honom - men tjaaaa... tjaaaaaaaa... =}

Nu ska jag fila till första utkastet av examensarbetet - ska mailas in till handledarna imorgon för handledningsmöte nästa tisdag. Varit så slö med det de senaste veckorna! Men väl har jag ju jobbat med andra saker. Tränat idag också tillsammans med mami och JW. Jag värmde upp, gnällde lite, tränade lite, stönade över hur ur form jag är, tränade, drack vatten och suckade, men det blev ändå nästan en timme på gymmet (effektiv träning 30 min kanske, haha).


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej ! jag efterlyser en bild på sötpojken! snarast ! ;D

2008-05-15 @ 23:32:48
URL: http://bloggloskan.blogspot.com
Postat av: Victoria

Hej :) jag efterlyser en bil på sötpojken! Snarast! ;D

2008-05-15 @ 23:34:32
URL: http://bloggloskan.blogspot.com
Postat av: Victoria

haha oj de kom två :P

2008-05-15 @ 23:34:54
Postat av: Anonym

spam spam spam ;P

2008-05-15 @ 23:35:51
Postat av: Tilda

Det är klart vi ska hitta på nåt när jag kommer hem! jag är väldigt peppad för att göra precis allt och lite till i sommar så ja jag hör av mig när jag anländit o packat upp mig ^^



Bra val att åka o hälsa på han! hann läsa inlägget då o tänkte skriva att do it! för OM killar skriver att dom vill träffa en så menar dom det också, annars skulle dom inte orka anstränga sig för att ens skriva det :P + att man inte ska vara alltför svårfångad för då tappar dom intresset, har jag lärt mig...det är inte värt besväret för dom! Så man måst hitta den där gyllene stigen mellan svårfångad o för lätt :P

2008-05-16 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0