Tjött å lite sömnig

Man behöver ju inte bara fika på ambulansstationer. Så nu har sötpojken föreslagit att vi kan ses för en fika i veckan när han är här i trakterna (utan att jobba!) MEN såklart så har jag ju redan uppbokade planer för den eftermiddagen.. Jaja, får se om de går att ändra på. Känns lite stupid det också. Hmh. Det blir som så stor grej då, inte så värstans spontant.

Jag har just kommit från tha scholan. Mycket gjort. Första handledningsmötet för exarb (fick bra omdöme, puh*) och fått en sputa med vaccin i min deltamuskel (..och vaaar sitter den? anatomitest! ^^). Kom just hem. (Det sa jag visst?). Ska ta mig en liten tuppilurare eftersom det endast och only bara blev 4,5 timmar sova i natt. Why oh why? Skolarbete - PPTn ffs!! Presentationen skulle göras idag, så det var bara att knåpa på till kl 1 på natta och sen stupa i säng.. vakna före 6. Uuurk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0