Svenska toppen

Hur härligt är det inte också när ens tidigare (förhållanden eller dejtar) klantar sig i sina nya förhållanden och är/blir singlar? Man kan kanske tycka att det är att missunna dem stackrarna lite kärlek i tillvaron, att vara lite självgod eller jag vetefan, men det är hur som helst jävligt skönt!

Dagens *Ta-daa*: Nursing in Cancer - den berömda uppgiften som skulle varit inne i december - är inlämnad. Skrev den på 2 timmar igår, fort gjort, och nu är den i frökens inbox. Hoppas jag får en femma också. Annars ska jag bita henne i benet. Att det inte är hennes fel att jag (mot förmodan) inte skriver femma är inte mitt problem. Verkligen inte. Det är möjligtvis betygsmallens fel, men det skiter jag också i. Jag biter henne i benet av bara farten, för jag är så jävla nöjd!

ESC igår. Jösses. Heja Island, Norge, Armenien, Georgien & Kroatien! Inte för att låtarna - eller framträdandena - kanske alltid var i toppklass, men det var nåt som gjorde att de låtarna var på topp 5 för mig personally. Lyssnar just alldeles nu på Norges, som jag nu upptäckt är lite depp-tonad..det var ju tråkigt. Men skit i det, för den låter bra och jag är så glad!

Killar gör mig mest förvirrade, så nu ska jag skita i att skriva om nå karlslokar här. Sjutton att man blir snurrig, och om det påstås att tjejer är tjorviga - hur förvirrade är då inte våra singelgrabbar ute i samhället? ...ELLER - så skiter de fullständigt i förvirringen och allt vad sånt heter och är nöjda och belåtna om de släpar hem nån där på sena lördagnatten. Vad vet jag, men en sån vill jag inte ha iallafall. Möjligtvis har jag nu spanat in en rackare (inte såndär hemfrånkrogen-snubbe; en SERIÖS grabb som jag hittat och lurar lite på) men vem fan vet ut eller in med killar? Nej just det. Jag ger upp lite, men det gör inget för jag är ändå på topphumör idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag missade ESC i år =( men det ver det värt!! Får lyssna på låtarna i efterhand ist ;)

2008-05-25 @ 18:43:38
URL: http://johannawiik.blogg.se/
Postat av: Eriiiiika

Några länder var bra, men jag hyllar väl inte direkt vinnarna.. eheh

2008-05-26 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0