Sommarlov

Officiellt har nu KTUAS grupp 25 KV, aka Nord 10,  sommarlov!


Dock återstår slit med examensarbetet fram till den 17 oktober - o a v b r u t e t. Likaså bör rapporten i Nursing in CA vara klar och inlämnad före 6 juni. Läraren sa idag "jag har just tänkt att vad haar nu hänt med Erika". Det var den som skulle vart inne i december. December 2007. Hups =)

Inte ätit mer än lite frukost = Ich habe hunger! Aber Ich glaube das Ich und meine mutter gehen nach IKEA zu essen. Das ist sehr gut, zum beispeil kann Ich starbe tot ob Ich nicht esse schnell!

Ikväll - fältskytte. Gotta go, såklart! Klubbmästerskap till och med, om jag nu inte missminner mig. Gymmet vill jag också hinna till, men det blir efter skyttet. Annars är det svårt att hålla pickadollen still =]


I morgon är det första sommarlovsdagen. Fika med sötpojken på eftermiddagen. Jag ska välja var. JAG ska välja VAR? Ja, sen till EijaSinikka för att checka lite musik.. vi har sen september förra året (september 2007 - var bara tvungen att skriva sådär övertydligt, bara pga tidigare december 2007 utmärkning) planerat. Vi tänkte sätta ihop ett band till årets Sääskisafari tillsammans med några grabbar från Torneå, som redan är integrerade i musikklubben. Får se om det blir nåt eller om det mest blir catch-up.


Sova en liten stund vore inte illa. Jag har stigit upp före 6 och det är inte lilla jag van vid efter veckor av självstudier och sovmorgnar. Sen ikväll - shitti shitti bang bang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0