Sittdon

På förmiddagen var det sopakläder på och sen fixa stolar. Köpt två stolar á jäkligt mycket pengar för nån vecka sen att ha på ballkongen, och nu var det så dags att olja in och skruva ihop dessa finfina sittobjekt. "Oljan är självantändlig, blöt trasan efteråt".. bla bla. Men att det luktar som en tveksam fabrik - det stod det inte ett ord om! Jisses, what a smell! Hodepine deluxe afterwards. Nåväl. De är i ett enda stycke nu (eller ja, två såklart - två stycke stolar) och torkar för att kunna invigas zu morgen!

En dusch, sedan lunch ute, bakad potatis och skagenröra. Sen sluuut. Sovit en tuppis nu, vaknat ganska nyss. Äta? IGEN? Nåå, jag är ju lite hungrig.. eheh.

Och vet ni vem jag gärna velat hörat av men inte hört av - varken idag eller igår? Mm, just det. Han. Sucka. Jag har iofs inte heller gjort nå ansträngningar och hört av mig till honom, men det är faktiskt hans tur nu. Sucka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0