Serious shit

Idag har jag assisterat mami med städningen och svabbat några fönster. Sketaduktig är jag ju på sånt, världens proffs!

Toniiite ska vi ut, jaj och JW. You know Stella spelar på umppari, så gotta seee. Lumotto (ei kukaan muu) är ju förstås en önskan att man får höra.. *håller tummarna*. Kläder - kjol (manchester/jeans?) eller byxor (tajta/otajta - långa/highwater)? Problemen som uppstår i dagens samhälle.  

Nä här ser förjävligt ut *tittar ut över sovrummet* här måste städas! Rena fönster kommer man inte så långt med, när golvet innebär att man nästan får kryssa sig fram mellan karkedonker (kartonger - Anders!) och en torkställning med kläder (häpp!). Nej jag ska inte flytta. Det är bara some serious shit called städning som pågår.

Mit knä är ju lite painful också ffs, fast jag tatt alvedon+ipren. SUCK. (detta innebär att det blir en rätt torr kväll, eheh). Näh, inte deppa för sånt. Det kan ju faktiskt vara värre! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0