Kläder modell M90

Idag öppnar ÖoB. Inte kanske min favvoaffär (ehe?) men måste la dit iallefall - De bjuder säker på nåt gott ^^ (lol*) xP Nepp, men de brukar ha militärt överskott, kläder och sånt, och jag behöver en M90 värmetröja och M90 tshirtar. Man får inte blanda civila och militära kläder, så på Fårö till sommarn måste jag bara ha nån tshirt till uniformen. Inte kan jag ju ha ordinarie M90 tröja - polokrage och hela köret, när det är juni/juli och stekhett på Gotland. Nej nej nej. Överhettad isf, måste tänka på vätskebalansen (hoho). Så på jakt efter tshirt.
Ni ska se att det inte finns..

Onda i armen nästan helt borta och jag har inte ätit frukost ännu (ni antecknar väl flitigt nu..?). Forskningsplanen blir dagens projekt. Jäjjä.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0