Italiensk lunch

Mailat in uppgiften i administration och ledarskap. Nu återstår endast att sno ihop en PPT om den - nemas problemas! Så det som återstår denna termin är... INGENTING!!!! =D ..eller jo...jaa.. jag borde kanske skriva och lämna in uppgiften i nursing in cancer, som hade deadline den 20 december.. föööörra året. Eh, jag vet. Dålig stil! Men även solen har sina fläckar.. och det verkar inte vara nån direkt hets med inlämningen heller.

Yesterday var det rapportskrivande, rapportångest, träning och bastu. Loooveli. Idag är det inmailat (rapport och ångest) - ska fixa PPT, käka lunch alldeles strax å sen å träna med JW vid halvfyrasnåret.

SMS i morse från S som var i Kemi för pres av exarb.. undrade om jag var där om vi kan ses. Inte där idag, och dessutom naj naj. Jag har som bestämt att the past is the past, och hejdå med alla gamla X.. (som Face 84 eller nåt sjunger i mello) Så ett hej sweetie, inte där, men lycka till. Man kan ju inte starta nåt riktigt hållbart på nytt om man har kvar band till gammalt skrutt. För normal vänskap kan aldrig fungera mellan mig och S, det märkte vi för nån månad sen.. eheh, spårar ur direkt. Sånt är inte så bra, även om det å andra sidan är rätt nice.. =}

Pasta Carbonara now.. hmmh. Sommarlovet börjar på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0