En bok. Två bokar.

Inte kommit nån vart med administration och ledarskapsuppgiften. Eller jo faktiskt - jag har varit till biblioteket och lånat 4 böcker! =) Och hittade i samma sväng en kanonbra bok!! Jag har nu gått och beställt den från adlibris tillåme, så listan i förra inlägget får redigeras; nu blir det 5 studielitteratursböcker (!!!) jag inhandlat under mina hittills 3 år som universitetsstudent. Lol att det varit soft på den fronten..

Wikström, Jonas. 2003. Akutsjukvård, handläggning av patienter med akut sjukdom eller skada. Studentlitteratur.

Tokigt bra bok, jag är mäkta imponerad! Innehåller i stort sett allt man behöver som ssk inom akutblocket! JW, du bara måååste se boken, jag.. jag.. svimmar - den är så bra! =D =D =D

Sen fick jag ett mail av sötpojken också, hihi =} Nästan så man blir lite knäsvag ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Marjo

Oooh, knäsvag.. Hihi ^^



Lyllo dig som sluppit köpa kurslitteratur! Har slösat (notera: SLÖSAT) x antal tusenlappar på böcker man haft användning av i cirkus 1 mån (om ens det).. =/

2008-05-14 @ 21:44:59
URL: http://fukiyo.blogg.se/
Postat av: Marjo

Inlägget försvann?



Man kan ju aldrig veta vad killar egentligen tänker. Men du vet vad det sägs... ;) haha, skämt å sido.

För om han vore helt ointresserad skulle han väl inte skriva att han vill ses, right? :)

2008-05-15 @ 11:23:26
URL: http://fukiyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0