Countryside

Ska ut på landet för att fixa, städa och dona. Ska ju bli lantis (eller nåt sånt, titlar är jag inte så noga med) till sommaren, så det ska bli skönt att få det iordning. Förra sommarn när jag jobbade i Haparanda var det sällan jag hann vara ute i naturen och friska luften - i år blir det tvärt om. Sällan det blir att andas CO2osad stadsluft =) Givetvis måste jag komma ner då och då sen för att hinna gymma, för det klarar jag mig inte utan! haha.

Less på att vänta på nån reaktion - vissa är bara för slöa (eller har inte tid att logga in?) så wtf jag tänkte att pokar honom. HA-HA. Så får vi se.. jag är lite om mig och kring mig =)

Nej nu packa lite grejjer, för vi ska vist åka kl 11 sägs det.


Åsså..
Ett stort grattis till Vicky som fått jobb i Norge! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0