Chokladmjölk

Lunchat med JW och Pernilla idag på Minerva. Dima dök också förbi i bordet, haha. Själv sitter jag nu och suger på en chokladmjölk (genom sugrör).. mjams.

Sen var jag PT* åt mamma, hängde med till gymmet och supportade, orkade inte träna själv idag. Ur form, ont i halsen och obehagskänsla i hela thorax sådär som gör att man inte orkar träna. BT var också 95/60 ha ha haaa. Är det det som gör att jag inte orkar? Borde vara andra vägen kanske, att jag är helt sjuuuuukt vältränad (right), eller ja de vette fan.

Talet / Presentationen igår i skolan under hälsoinstitutionens 30årsjubileum gick kanonbra. Tog väl en 15 minuter.. en av lärarna filmade mitt tal så svenskaläraren kan kolla på det senare för att höja min fyra (och fan om de inte höjer, jag som tillåme hade på mig Florence Nightingale-dräkten modell ssk på 1900talets början! haha, det är Nord 7-studenters exarb). Jag var hur som helst jävligt snygg och respektingivande i den stassen.

Det är så himla härligt att sommaren är påväg. Att det haglade idag skiter jag fullständigt i, för solen värmer och gräset börjar bli grönt. Det är så jävla skönt - bort med vinterkläder och tunga skor. Min gitarr har jag också fått tillbaka, den har varit inne på musikskolan för strängbyte.. en rackare hade gått av och inte börjar jag byta själv inte. Det kan bara sluta med fula ord och katastrof om jag ger mig på sånt. Sådär från en sak till en annan.

Vila eller plugga nu? Faktiskt, det är bara 2 dagar skola nästa vecka och det verkar vara det sista för terminen. Till hösten är det 2+2 veckor och annars bara praktik. L O V E L I or what? Men såklar mer plugga om nåt år med vidareutb, men shit, jag menar en högskoleutbildning på 210 ECTS (3,5 ååååår) är klar typ.. snart!!!



*PT - Personal Trainer, personlig tränare ^^

Kommentarer
Postat av: Marjo

Nåh, får man se foto på Nightingale-dressen? =D

2008-05-13 @ 17:52:55
URL: http://fukiyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0