Balar på slott

Igår: gym på kvällen.

Just nu: Vaknade för en halvtimme sen. Äter sushi till frukost/lunch. Sitter inte på nån sushirestaurang (det vore iofs inte heller helt fel), men det är såndär låda man köper i mataffären. Helt okej (faktiskt!) meeeen restaurangsushi äär ju strået vassare.

Sen: devettefan.

Ännu mer sen: till EijaSinikka för some music!


Det var ju snopet igår.. att sötpojken måste jobba. Hmh. Jag som funderat på om jag ville fika med honom (vi hade bestämt det, men jag är ju alltid lite velig) upptäckte att, ja, det ville jag nog, för se jag blev allt lite besviken när han smsade att han måste jobba i morgon (alltså idag)... Jaja, vad är väl en bal på slottet? Det som gör det lite extra trist är ju det att han inte bor här nääära, utan mest är här i trakterna när han jobbaaar. Typiskt. Så det är inte så många tillfällen det finns att ses. Sucka. För man åker ju som inte femton mil för en fika. Inte jag iallafall.

Pallra mig till gymmet - göra skoluppgifter? hmhm. Svårt val. Tyvärr - trots härliga sommarlov är det inl.upp kvar som ska in innan sjätte juni. Och mina träningskläder är inte rena heller... äsch då. Skolarbete. Nursing in cancer - alltså med lärarens vinkling av ämnet: skriv om döendet och döden. Uffa. Inte alls skojsigt. Uuuhääh.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Näe, va trist att han var tvungen att jobba =(

2008-05-22 @ 12:14:27
URL: http://johannawiik.blogg.se/
Postat av: Marjo

15mil? Han bor inte i Torneå då? :(

Men iofs är det inte så långt för fika ;) hade en gång i tiden en fika gäst som körde 13mil för andamålet "ta en kaffe" (men den historien blev det inte mer av sen då :)

2008-05-22 @ 12:19:07
URL: http://fukiyo.blogg.se/
Postat av: Hanna

http://www.gd.se/Article.jsp?article=133273

här är intervjun!

2008-05-22 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0