Allt löser sig

Ja på nåt sätt löser sig saker alltid. Det är det jag försöker tänka på nu när uppgiften i administration och ledarskap ska mailas in före kl 23 ikväll. Just 23 kan man undra? Jo för då är ju klockan 24 i Suomi Finland. Redovisning om nån dag (tis/ons) och det bekommer mig inte alls. Men att SKRIVA RAPPORTEN!! HJÄLP! 

Es ist sehr unmöglish! Ob Ich habe gewisst das Ich müsse dieses rapporten schreiben.. dann Ich... Ich... Ich weich nicht was Ich jetzt schreiben, \o/ Aber, Sie sehen das Ich deutsch kann schreiben!

Mutta en tiedä nytteen... on niin vaikea kirjoitta tämän koulutyö, että on paremmiin istua bloggissa ja kirjoitta.. ei mittään?

Io sono stanca. Parlare Italiano? Parla piou piano - SI!

Så har jag varit på "studiebesök" och sett the inside av torneåambulansen igår.. jojo! =) thih ^^


HOCKEYN däremot. Ingen lösning finns där. Jag är deprimerad. Tre noll. Sverige plockar ut målisen som sista försök. Smack - så står det FYRA noll. Nähäääej.

Men Sverige vann över Finlands riksdag i den årliga parlamentsfotbollsmatchen på Olympiastadion i Helsinki som var nu i helg. VI VANN!!! =D

Kommentarer
Postat av: Marjo

Parlamentsfotboll? Moderater som spelar fotboll?! spy



HAHA FINLAND VANN ÖVER SVERIGEEEE!!! :D:D:D:D ;)

2008-05-18 @ 13:22:00
URL: http://fukiyo.blogg.se/
Postat av: Eriiiika

MEN SVERIGE VANN ÖVER FINLAND I PARLAMENTSFOTBOLL!

2008-05-18 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0