Varning för ras

Varning för ras - Lars Winnerbäcks låt (snurrar på stereon nu)

Tränat. Ätit. Inte skrivit på administrationsuppgiften. Skäms!

Varit sjukt förbannad i telefon. Med all rätt! Så sur att jag höll på att börja lipa nästan när luren var pålagd! Gah, så tjejigt! Utlovad remiss för magnetröntgen av mitt "sökö" knä inte skriven, why and what var min reaktion? Dr var lite hjälplös där på andra sidan linjen. "Mycket att göra, inte hunnit.." jadda jadda... Wtf, är jag patient har jag inte inte inte samma förståelse som när jag själv är i vitkläderna! Åååh, så grinig jag var! Mitt solskenshumör bara damp i backen. Men det känns lite bättre nu. Nu är väl Dr's humör på källarvåningen å andra sidan.

Nej men nu måste jag skärpa mig med skolarbetet.
Dricker ett glas vin och läser en artikel om ledarskap.
Eller en uppsats är väl vad det är. 
Eller ja, vem fan bryr sig?
Vinet var inte heller så jättebra..surt! Men visst dyrt?
(fan låter ju alkis att dricka vin en måndag - no excuses sådär. Men se vi har gäster och ska äta finmiddag!)

Fan misärfeeling nu också - Lasses låt "Stackars" på stereon.. den är ju moodsänkande och tragisk.
Uscha!

Nej - nu åter till solskenet! Har tränat och känner mig så i form, skön-skönt!
Sötpojken skriver ju också varje dag.. ^^ aaah, men nu är jag (som sagt) skeptisk och litar inte på nåt! Så är det bara allmänt trevligt eller lite mer sådär? hmm.. vet inte. Attans!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Voi, voi.. jäkla läkare! :( Hoppas han skriver den snabbt nu!

2008-04-28 @ 19:53:31
URL: http://johannawiik.blogg.se
Postat av: Erika

Hoppas samma lika!

2008-04-28 @ 19:56:09
URL: http://erikaalexandra.blogg.se
Postat av: Milla

Älska Lars W! :::::)

2008-05-02 @ 19:37:09
URL: http://doden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0