Stängt vare här

Äter en tallrik fruktyoughurt. Funderar på att börja arbeta. Projekt 1. Examensarbete & Projekt 2. Städa lite. Städa mycket kanske =)

Biceps och triceps i armarna vet var de är. Aijje sikken träningsvärk (gymmet igår..) - samtidigt är det rätt bra, för man känner att man gjort nåt. Duktig och nyttig och allt vareär!

Ut på holabalo yesterday evening också. Först drog vi en repa på statt där vid 23.30-snåret. Där var det, hrm, lugnt. Lite folk och knasiga remixar av annars bra låtar. Nej nej nej. Över till umppari ist =) Mer folk och mykke bättre musik. Träffade la några bekanta, men hängde mest runt med JL och the party gang som vi hittade på statt.
 
...lol* och stonefacevakten i dörren smälte för mig *aaa* ..mumlade några söta ord (jag tänkte också - "eh?") och tillåme blinka ögat when he saw my strumpbyxor ;D hahah... han diggade mina strumpbyxor som var gråa och helcrazy i mönstret (jodå, jag hade en kjol också därtill). *LOL* säger jag bara =P 1-0 till mig!

(..just kidding)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0