Resan till huvudstaden

Är i Stockholm sen några timmar. Inte så mycket att berätta härfrån ännu, men måååste bara skvallra en snabbis om flygresan och flygbussresan..eheheeeh *drömsk* ^^

Plats 33A - jaa ingen vinge!! Jag kommer att se ut, det är bra väder! Nejdå, ingen vinge - men väl en motor. Suck. Men sedär, så kommer en söt liten grabb in my age och sitter brevid mig. Hejar så fint när han sätter sig. Innan vi hunnit lyfta var vi redan sociala med varandra och delgav varann historier ur våra liv (låter lite pretentiöst?) Nej allstå vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, vad vi gör och pysslar med och allt sånt.. *fnitter* haha, trevligt var det iallafall!

När vi kommer till Arlanda funderar jag på arlanda express (snabbtåg) medan han skulle ta flygbussen - så jag joinade honom på bussen. På Cityterminalen skildes vi åt nere i tunnelbanan... Han frågade om jag ville hänga på till Wallmans (salonger), han skulle till syrran som jobbar där. Men jag som skulle till släkten som hade middan klar, så jag tackade vackert nej... =( (fast jag ville nog egentligen, joo..) Så han åkte till Kungsträdgården och jag till Slussen.

Vi tyckte båda att resan gått fort och att det varit mycket trevligt.. vi önskade varandra lycka till med allt, och ha det bra. Vem han var vet jag inte. Inget namn.. (fast vi jämförde körkort.. fråga inte ^^) och jag vet var han är i från. Bor i Boden nu tillfälligt.. ^^

En liten vardagsbetraktelse. Synd att det inte bli nån fortsättning på den ljuva historien =}

Kommentarer
Postat av: Marjo

Naaaw, lät ju nästan romantiskt! =D
Du sku ha go for it! =)

2008-04-17 @ 23:30:41
URL: http://fukiyo.blogg.se
Postat av: Nilla

Ni bytte väl nummer? ;)

2008-04-18 @ 14:01:17
Postat av: Hanna

haha* facebook nästa?! ;)

2008-04-18 @ 23:24:49
URL: http://johannawiik.blogg.se
Postat av: Erika

..ni är allt bra nyfikna? ;)

2008-04-21 @ 16:12:40
URL: http://erikaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0