Off duty

Satt uppe till 02.30 med idiotrapporten i Administration och Ledarskap. Sen var den klar. Och jag slut. Bara för att läraren sen skulle ringa och väcka mig (mig!) kvart i nio i morse och säga "jag är sjuk, kan du meddela de andra i klassen". Jovisst. Men wtf..?

Ingen skola idag, alltså.
Rapporten kan man maila in iaf.
Vad göra idag? (mer än maila in lilla rapporten..?)

"Plugga plugga plugga" upprepar rösten i mitt lilla huvud.
Kanske en god idé så det inte går som med admin-inlämningen. Haft 20 dagar på mig. Fixar uppgiften sista kvällen/natten. Smaaart. Verkligen.


Inte blire nå mer kontakt med sötpojken heller tror jag. Det är som utmattat.. en sån feeling bara. Han har skrivit senast, men det var sånt där så man bara.. ja, du vet. Inget att skriva mera! Så nu tänker jag vänta på hans next move - om det blir nåt. Han skrev sist --> min tur MEN jag tänker inte svara för det finns inget att skriva! Blähää så trist då...

Fan.. tänk om han läser mig blogg? 
jaah, whatc'ha gonna say? Poor kid! x)


...man skulle kanske satsat på grabben där på flyget?! (han var ju inte så dum.. hehe..) Nämen näääe - har jag gjort en miss nu igen...? =P Attans.. bananer!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ha en superdag! =)

2008-04-29 @ 14:43:57
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0