Nya dojjor

Köpt nya träningsdojjor, ett par reebok. Det blir som roligare att träna då! Och löparskor (som jag använt tidigare) är inte de stabilaste (och inte så bra när inte heller knäna är värst stabila) hahah, visst berättade jag också att jag köpte nya skor nere i Stockholm också? Nej, kanske inte sagt det, men köpte iaf ett par Pumadojjor, exakt likadana som jag hade förra sommarn (som jag anväder nu också). Men de jag har är rätt så slitna, och trots tre visiter i tvättmaskinen är de fortfarande grådaskiga av förra säsongens lera. Nya samma lika skor, samma storlek och allt, men ack så nöjd jag är! 499:- där.. och så 599:- här.. haha, student right?!

Varit till Oppimiskeskus i stan på andra sidan gränsen idag, hämtat artiklar som jag beställt till mitt examensarbete. Nu ska här läsas och analyseras, måste f*n ta mig i kragen om det ska vara klart innan november!


Nu till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0