Das Haratass

Vaken och alert! *hrm-host-krax* ..mjaa, vaken är jag iaf.

Dagens plan (the magnificent plan of the day)
x Administration och management-kursens inlämning ska lämnas in imorgon.
   Dags att börja skriva på den kanske... men inte ska jag bli chef imorrn ändå!
x Ta mig till gymmet.
x Äta nåt?
x Vara social (..lite iaf..) med gudmor som förärar oss en visit tonajt.

Känner mig lite kluven där med sötpojken också.
Vad tycker jag? (vad tycker han?) Vad vill jag? (och vad vill han då?)
Höll på att trilla av lilla stolen här i helgen när han skrivit ett mail. Wauw att man smälte.. hahah, han är för sweet. Samtidigt är jag inte heeelt säker på saker och ting. hmm.. (jäklarns killar som varit som dom varit tidigare - de har lärt mig att man inte inte inte kan lita på pojkar!!!) *mummel* Därigenom vet jag inte riktigt ut eller in, eller vad jag själv vill. Oops. Ja whatever... kan ju alltid checka läget ffs! Skadar inte! (..eller hur var det nu med den saken?)



Okej, nu är det väl typ 20 minuter efter uppdatering, men jag gör allt (allt!) för att komma undan tråk tråk skolarbete idag. Vi tar en liten lista som vi norpat från en vän! (och se där fick vi kluven personlighet och skriver rätt igenom "vi") Nåväl.

Kärlekslivet: ja who knows? ;)
Klädstil: Sportig ftm 
Komplex: njäe, inte nå major
Bästa personen du vet: eh.. familj och vänner kollektivt?
Sämsta personen du vet: Ja där har vi ju några stycken.. 
Drömyrke: Funderat på några; Pilot. Tunnelbaneförare. Lyxhustru. Skådis. Målare. You name it! ;) hähähää*
Det roligaste du gjort: oijje.. alla resor?
Tatuering: Tål inte kobolt som finns i tattoofärg, dvs inga.
Intressen: Kompiiisar, träna och musik därtill.. 
Höger- eller vänsterhänt: righthanded! 
Humör just nu: lätt uttråkad.
Är det nåt du absolut inte äter: torkad renköttssoppa. *huu...
Kläder just nu: Sportiga saker.. linne och highwater.
Musik just nu: mobilen ringde - signal "grace kelly" - Mika (ok?)
Vad sa du senast: "Sovgott" - i telefonen inatt. (det var nån i andra änden, ja)
Sommarplaner: work work, Fårö och SRK 9 dagar.. spelningar med bandet x flera. Sola och njuta!
Är du bra på matte: Läst ända till matte E! (dvs. ja, helt ok bra)
Fisk eller badkruka: Solar hellre på stranden.. ^^
Spelar du nåt instrument: Piano, tvärflöjt, gitarr. Och saxofon när jag har en.
Morgon- eller nattmänniska: Nattis.
Vem är viktigast för dig:  Familjen å de närmaste friendsen. 
Bästa film: eh. Populärmusik från vittula är ju bra.. ^^ (See mee!!!) 
Kommer du ihåg din första kärlek: En riktigt riktig har jag nog inte träffat på. Upcoming? Nej inte..
Älskar du henne/honom fortfarande: men jag hade ju ingen!?!
Har du några homosexuella vänner: jajjemen.
Tror du på mirakel: nope.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen föralltid: Hoppas hoppas!! ..men ja, vad ska man säga? Har jag bara träffat på särfall..?
Bio eller promenad: Beror ju på med vem.. ^^ (det var så det menades, right?) ;)
Är du kittlig: Jovars. Too much också.. 
Snarkar du: Sägs så när jag är förkyld (va okvinnligt!)
Stjärntecken: waterboy
Rädd för insekter: yäkh, inte tycka om såna.
Äckligaste insekten: fästingaaa! hjäälp! (..eller är den ett spindeldjur?)
Största svaghet: Jag, svagheter? Inga whatsoevvver! =P haha..
Det här är jag bra på: Jättemånga saker!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Oskadlig! (kan inte bli skadad/sjuk!)
Skriver du dagbok: nej inte.
Har du nån flickvän/pojkvän: nej varken eller!
Stökigt eller välstädat: My room - stökigt som fan. Hjälp! 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Få för mig? Ja kanske. Men verkligen hoppa? Nej aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höyre!
Hur är din drömtjej/kille: Jag har en lista, vill du se? ;) nää, haha..
Hur många syskon har du: Nada. Zero. Noll.
Vad är du mest rädd för: Familj/vänner ska råka illa ut på nåt sätt *huu*
Gillar du att sjunga: Ja om jag har bandet med mig :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Naturvetenskap..SYOn sa så pga MVG i allt från grundis =)
Anser du att du är stark: Joförfan. Burit patienter både inom SRK och på ambulansen.. haha! (de får dock inte vara för stora, för då blir det blöt fläck av mich!)
Brukar du sola: Jaa, love the sun!
Vad gör du om du får hicka: väntar på bättre tider..
Röker du: nej nej never tried!
Snusar du: nä uff då!
Kaffe, te eller inget: Tea please!

Slut på den listan?
Jaja, en stund fördriven med en massa tidslös.. haha, härligt!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha! Dom driver mig till vansinne! :P

2008-04-28 @ 12:27:47
Postat av: Nilla

Haha.. Jo, det tyckte jag med :P Jag vill se pjäsen igen! :))

2008-04-28 @ 12:28:47
Postat av: Marjo

Låt oss säga så: det finns killar som man kan lita på till 110%, believe me, I know!

2008-04-28 @ 15:36:24
URL: http://fukiyo.blogg.se
Postat av: Marjo

...och så försvann halva mitt meddelande... IGEN! =S

Nåväl, därefter jag skrivit "believe me, I know!" skulle det vara ett hjärta och sen: "men då finns det dom där killarna som ej går att lita på för ett rött öre. I know that too. Men, hey! Man lär sig av sina erfarenheter! =D Om du vågar: Give that guy a chance ;)" KRAM

2008-04-28 @ 15:39:29
URL: http://fukiyo.blogg.se
Postat av: Erika

Marjo: tackar, kan vara så joo :) Får se..hmm, måste analysera nuvarande sötfigur ^^ hihi

2008-04-28 @ 17:57:39
URL: http://erikaalexandra.blogg.se
Postat av: Marjo

Analysera? Går det analysera någon innan man lärt känna dem? ;) Mindre hjärna, mer magkänsla. Haha!

2008-04-28 @ 18:15:18
URL: http://fukiyo.blogg.se
Postat av: Erika

M: kolla lääääget I mean ;) Hur i katten ska jag veta om han verkar vettig, tänker jag.. hmm *hihi

2008-04-28 @ 18:28:06
URL: http://erikaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0